/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Bestille rejse via nettet i England
Fra : dhmoelsted
Vist : 471 gange
100 point
Dato : 11-09-15 19:11

Hej

Kikkede på Thomas Cook hjemmeside i England de har lige den rejse vi ønsker men de forlanger man har et kreditkort med tilknyttet adresse i England (ved man kan rejse fra Hamburg) hvorfor så så dette krav fra uk

Skulle der være nogen der kender en kattelem

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 50 point
Dato : 12-09-15 02:50

jeg kan ikke kontrollerede lige nu fordi deres hjemmeside er afbrudt for opdatering.
Men jeg er ret ovebevist om at du ikke på den engelske hjemmeside kan købe rejser som udgår fra andet end UK. Ikke fra Hamborg.

Thomas Cook hedder i Danmark Spies i Sverige wing osv.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 12-09-15 11:25

tak nej har jeg set ...vi rejser fra Billund med Norwegien til Gatwick og videre derfra med thomas Cook til Gambia ...men det kan vi ikke booke da vi ikke har adresse i UK forstår jeg ikke når vi kan betale md visa og er eu borgere

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 12-09-15 15:27

Tak for svaret transor.