/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Viser klokken ? ?
Fra : fiat9090
Vist : 422 gange
100 point
Dato : 10-09-15 11:42

Har engang haft en Nokia N8 mobil og den viste klokken med store og tydelige tal, hele tiden, dvs. hver gang du tog den frem, så kunne du se hvad klokken var. Praktisk når man af arbejdsmæssige årsager ikke går med armbåndsur. Ingen af de telefoner mine venner har kan gøre det som min gamle N8 kunne, så er mit spørgsmål, er der ingen mobiler i dag der viser klokken konstant og det skal være med store letlæselige tal. Skriv navn og type på dem der kan, så skifter jeg min mobil ud med en der viser klokken.

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 110 point
Dato : 10-09-15 11:53

Iphone 6 f.eks.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-09-15 19:32

Hold fingeren på skærmen (Android), så kommer der en skærm frem med ´Widgets´ bla ur

Godkendelse af svar
Fra : fiat9090

Dato : 10-09-15 20:59

Tak for svaret Bille1948.

Kommentar
Fra : fiat9090

Dato : 10-09-15 21:09

Til mig-selv - Min mobil er en Samsung S4 mini, jeg skal først tænde og dernæst stryge skærmen for at få klokken frem - det jeg efterlyser er at klokken skal stå på skærmen uden at tænde mobilen, altså lige så snart du hiver mobilen op af lommen, så kan du se hvad klokken er.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 10-09-15 21:11

Tak for point