/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
? ´Ulve´ fisk
Fra : mig-selv
Vist : 301 gange
50 point
Dato : 07-09-15 22:12

Nogen der har erfaring med denne mærkelig fisk og ISÆR dens `ulve´ adfærd.
http://www.danskhostaselskab.dk/artikler/Neolamprologus_brichardi__prinsessen_fra_Burundi-202

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 14-09-15 15:40

Ja de får mange unger

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-09-15 22:28

Jo, den har jeg også regnet ud, men? stadig en mærkelig akvariefisk, som åbenbart er godt kendt, af alle andre en mig.
Og især deres adfærd, hvilket jo hurtigt kan fylde et akvarie op med den fiske art