/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
lukket et spørgsmål uden acceptable svar
Fra : johnnyBP
Vist : 380 gange
10 point
Dato : 07-09-15 14:13

Hvordan lukker jeg et spørgsmål uden at acceptere et svar?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-09-15 14:16

Du kan annulere spørgsmålet, når du ikke har fået et brugbart svar...............der er ingen som kan bruge de fjollede point.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-09-15 14:48

Som Eyvind skriver, så kan du annullere et spørgsmål, hvis du ikke har fået et brugbart svar.

Hvis du selv annullerer, så får du 5 ledige point retur. Efter 3 måneder, med et åbent spørgsmål, så vil kandu annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 15 point
Dato : 07-09-15 15:04

Egentlig er den bedste metode til, at lukke et spørgsmål, som ikke gav et brugbart svar, vel nok bare at annullere det. Mange mener det er forkert, men det er jo også dumt, hvis nogen kigger på et laaaaangt spørgsmål igennem og så opdager, at der slet ikke er noget som kan bruges.

Godkendelse af svar
Fra : johnnyBP

Dato : 07-09-15 15:16

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 07-09-15 15:52

Men det er jo dårlig stil blot at annullere bevidstløst - det ser ikke godt ud i statistikken - så synes jeg ligeså godt man kan give dem til én der kommer tættest på.
De aldeles værdif -løse points går jo til spilde alligevel.

Kommentar
Fra : Eyvind