/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Firefly GlowPhone i DK ???
Fra : Rustica.dk
Vist : 491 gange
50 point
Dato : 04-09-15 10:21

Kan denne købes i dk, eller en der virker lige sådan ?

http://www.cnet.com/products/firefly-glowphone/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-09-15 12:36
Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 04-09-15 12:52

Nej det er ikke selve programmet, det er telefonen, som kunne være perfekt til min datter

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 04-09-15 18:54

Måske en anden brugervenlig telefon til datteren?
Du skal faktisk søge på ældrevenlige telefoner når du vil finde en telefon til et lille barn, for eksempel en Doro 334 som kun har 4 taster + nødkald, barnet kan ikke ringe til andre end de 4 indtastede numre, den har indbygget GPS så datterens placering kan findes:
http://www.seniorland.dk/shop/sundheds-og-velfaerdsteknologi/telefoner/mobiltelefoner/doro-secure-580%2c-3g-hvid/c-24/c-223/p-2057

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 07-09-15 12:58

Den kunne nu klart være en rigtig fin tlf.. TAK O.V.N

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 07-09-15 13:00

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-09-15 13:03

Selv tak, jeg håber både du og datteren bliver glad for telefonen