/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Uploud video
Fra : Jensolels
Vist : 357 gange
40 point
Dato : 03-09-15 07:44

Jeg har et problem med at få mine videofilm uplouded fra min Samsung Tablet til min pc. Jeg har ingen problemer med billeder.

Jeg har installeret Dropbox.

mvh
Jens Ole LS

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-09-15 10:57

Hvis du kigger på din film, er der måske 3 prikker der er forbundet af streger.
klik på dette symbol og du burde have flere valg til at overføre.

Du kan måske også overføre med ledning via USB / OTG
https://www.google.dk/#q=otg+kabel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-09-15 13:49

Eyvind -> Der er tale op UP-LOAD til PC ...ikke download fra NETTET

Jensolels -> Således forbinder du Tablet med PC. Det er præcis som at overføre filer mellem to harddiske, når først forbindelsen er etableret:

http://www.dummies.com/how-to/content/how-to-transfer-files-from-the-samsung-galaxy-tab-.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-09-15 14:00

Jensolels -> Nu ved jeg af gode grunde ikke hvor store omtalte 'videoer' er?

Man alternativt kan man fra Tablet'en sende (mindre) videoer pr. E-mail ...TIL DIN EGEN email som vedhæftet fil.

Efterfølgende kan du tilgå din email fra PC'en og vælge at gemme videoen lokalt pp PC'en.
..men husk at videofiler FYLDER, så slet emailen i din email indbox bagefter ..og tøm papirkurv !
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-09-15 19:25

Har du ikke et ikon, der viser fremgang? øverst på tlf.

Som skrevet, kan video film være temmelig store, og kan tage laaaaaaaaaang tid at uploade.
Og har du gratis Dropbox skal du ikke være sikker på at du får MAX hastighed ved upload - nærmere under det halve.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-09-15 19:58

Molo - til oåplysning bruges OTG bla.a. til overførsel mellem PC og tablet.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-09-15 20:33

Citat
OTG bla.a. til overførsel mellem PC og tablet.

ikke alle tlf understøtter brugen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-09-15 21:43

Det er måske et spørgsmål om hvilken model Samsung det er.
https://www.google.dk/#q=samsung+tablet+otg+support

Men under alle omstændigheder skal der bruges et OTG kabel/konverter

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-09-15 21:57

Citat
Men under alle omstændigheder skal der bruges et OTG kabel/konverter

Kan et almindeligt USB kabel ikke benyttes?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-09-15 22:43

På min Lenovo er det samme usb stik der bruges til opladning bortset fra at det er et hun stik i den anden ende. men hvordan forbindelserne er inde i stikket ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-09-15 08:27

Selv bruger jeg overførselv vha. USB kabel efter motoden beskrevet i mit forgående link.

Men man skal selvfølgelig også være opmærksom på HVOR filmklippene ligger på enheden.

Dette er f.eks. kun tilfældet, hvis man selv har taget billederne eller optaget video'erne vha. det indbyggede kamera:
Citat
Pictures and videos on the Galaxy Tab are stored in the DCIM/Camera folder.

Har man downloadet video'erne fra internettet befinder de sig naturligvis i "Download" mappen.

</MOLOKYLE>