/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
overførsel af aps
Fra : maxima51
Vist : 365 gange
40 point
Dato : 28-08-15 09:39

Hvordan overfører jeg aps/spil fra gammel til ny tablet

Kommentar
Fra : transor

Dato : 28-08-15 09:50

Det afhænger af om der er samme styresystem på de to.

Kommentar
Fra : maxima51

Dato : 28-08-15 09:56

De er begge to anroid

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 28-08-15 09:58

Hvis de begge 2 kører Android. Logger du bare den nye på din Google konto, og så kører det 'Næsten' af sig selv. Di skal selv lige flytte genvejene ud på tablet 'Skrivebordet', eller hvad det nu hedder på en tablet.
Jeg købte for nylig en tablet (min første), og efter at have sat min Google konto op, gik der lidt tid, og alle apps lå så klar til at jeg oprettede/flyttede genvejene til de enkelte sider.
Hvis ikke andet kan du gå ind i Play butikken, mine apps, og hente dem der.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 28-08-15 10:00

PS. Jeg havde en smartphone i forvejen, og det var de samme apps der blev overført til tabletten, en Lenovo 10" Yoga 2, som bare kører fantastisk godt.

Kommentar
Fra : maxima51

Dato : 28-08-15 10:29

det er lige bestemt en Lenovo 10 jeg har købt.Jeg har nu prøvet de første henvisninger med at gå ind på mine apps.Alt er nu blevet overført,lige undtagen et spil som hedder Wordbrain.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 28-08-15 11:11

Jeg synes det er skide smart med den indbyggede stand i maskinen. Jeg har købt et cover til den via nette, som har en hård plastikskal bag på, og så en læder klap. Det fungerer super, jeg måtte blot lave en udskæring i plast bagsiden, så maskinen ved hård brug kan komme af med varmen.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 28-08-15 11:15

Prøv at søge på følgende : Lenovo Yoga Tablet 2 1050F 10.1" Tablet Ultra Slim Leather Case Stand Cover [Navy blue]. Jeg har desværre ikke et direkte link til siden, jeg mener det var på Ebay jeg fandt den.
He! Fandt den: http://www.ebay.com/itm/Ultra-Slim-Leather-Case-Stand-Cover-for-Lenovo-Yoga-Tablet-2-1050F-10-1-Tablet-/171799709630
Jeg ventede ca. 14 dage på at den kom frem.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-08-15 20:01

Android er ikke bare Android.............der er forskellige udgaver.

Eks. Min lenovo F6000-s har Android 4.2.2

Du kan se din udgave sådan:

Indstillinger > rul ned i bunden af venstre kolonne og tryk på:
" om tabletcomputeren "

Men som regel kan gamle apps køre på nye udgaver.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-08-15 23:01

Citat
Hvordan overfører jeg aps/spil fra gammel til ny tablet

På Android?/ APP´s - sikkerhedskopi - kunne være et godt foreslag.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-08-15 23:01

Og GEM på SD kort...