/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Druknet i Dropbox
Fra : BarsKill
Vist : 550 gange
350 point
Dato : 25-08-15 13:28

Jeg har en Samsung Galaxy X5 som er druknet i billeder.
De ligger alle på serveren hos Dropbox, men OGSÅ på min mobi - hvordan sletter jeg dem derfra?
Der er 2.621 billeder og når jeg i album-menuen siger "Slet" får jeg beskeden "Fil understøttes ikke"..
Jeg har ikke mere plads på mit enhedslager, så jeg har brug for hjælp!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-08-15 15:14

Sæt den til PC med usb kabel og find de forskellige mapper med billeder og slet dem.
Citat
album-menuen siger "Slet" får jeg beskeden "Fil understøttes ikke".

Har du prøvet at markere selve billederne og SLET -mapperne er måske skrivebeskyttet/system?mapper

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-08-15 15:15

Pas på du ikke sletter på Dropbox samtidig.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-09-15 22:10

Forhøje uden at svare - virker det ikke eller hvad.
Citat
men OGSÅ på min mobi - hvordan sletter jeg dem derfra?

Standart mappe for billeder hedder noget DCIM - og kan findes via USB eller ved mappe søgning på din tlf

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 350 point
Dato : 12-09-15 12:12

Tror du ikke at det er noget andet som fylder op på din telefon?
På min telefon er billederne fra Dropbox ikke på telefonen, der er en miniature af billederne men selve billedet skal hentes hos Dropbox når jeg vil se dem i fuld størrelse, noget andet er de billeder som du har taget med telefonen de er selvfølgelig på telefonen og uploaded til Dropbox hvis du har valgt det, disse billeder sletter du i telefonens billedmappe uden at de forsvinder i Dropbox

Godkendelse af svar
Fra : BarsKill

Dato : 12-11-15 14:03

Tak for svaret o.v.n..