/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Utæt Damixa Kar-/Brusebatteri
Fra : iluap
Vist : 957 gange
100 point
Dato : 23-08-15 23:39

Mit Damixa Kar-/Brusebatteri:

http://www.billigvvs.dk/Badevaerelse-Karbatterier-Damixa--Damixa-Kar-Brusebatteri-m-Termostat-u-Rosetter,-Krom-204435.html

er utæt ved den aksel der fører ud til grebet der regulerer vandgennemstrømning samt hvorvidt vandet skal gå til bruseren eller hanen; jeg går ud fra at man skifter hele klumpen!?

http://postimg.org/image/pxcgfzqjz/

Nogen der har et link til en sådan?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-08-15 03:06

De har også reservedelene, det du skal bruge hedder en unit.

Der står et tydeligt telefonnummer så ring og beskriv batteriet så de kan fortælle hvad du skal bestille.

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 24-08-15 06:57

Hvis det er muligt at få oplyst vil jeg gerne bede om vvs-nummeret på den pågældende del

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 24-08-15 07:27

Du køber bare et repset til den armatur du har Du ved jo hvad armaturet heder.
alimak

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 24-08-15 07:53

Et vvs-nummer vil gøre det muligt for mig at sammenligne omkostninger

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-08-15 08:34

Citat
at sammenligne omkostninger

Det er samme pris eller dyrere i et byggemarked, og du sparer jo 500 kr for en blikkenslagers arbejde.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 24-08-15 13:22

Min erfaring med et Damixa termostatblandingsbatteri var, at jeg kunne få et nyt billiger på tilbud end et reperationssæt kostede.

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 24-08-15 14:21

I så fald ville jeg købe et Hans Grohe i stedet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-08-15 18:55

Når du ikke er bekendt med damixa..................så hold fingrene fra deres termostat batteri.

Men de nye virker fint.

Kommentar
Fra : iluap

Dato : 24-08-15 19:12

Så galt er det vel ikke at skifte en "unit"!? Det tog 1 minut at pille den ud

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 24-08-15 20:09
Kommentar
Fra : iluap

Dato : 24-08-15 21:19

Ser godt ud, Palle! Og det ér en "op/ned"?

Godkendelse af svar
Fra : iluap

Dato : 26-08-15 14:41

Tak for svaret pallebhansen.