/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
Breathe-Smarth
Fra : begga
Vist : 232 gange
45 point
Dato : 21-08-15 20:42

Hej
Er der nogen, der har prøvet Smart-Breathing-kurser med Jakob Lund? Har det været en god oplevelse?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-08-15 22:20

http://www.kandu.dk/spg174370.aspx
Tvivler på at almindelige Danskere føler sig bedre tilpas ved at gå til sådan en ´GURU´.
Jeg trækker vejret som jeg ønsker/vil det..

Alt nyt? og særligt hvis det koster penge og får opmærksomhed - er som regel FUP og FIDUS.

Jeg kunne også komme med et kursus, hvor skidt under neglene er en ´natur´ oplevelse´.
Men tvivler på Danskere er med på den. så det mennesker HÅBER på er et vidunder middel mod?? noget de tror virker - intet andet.
Nogle læser Bibelen/andet, andre ser TV.

Kommentar
Fra : begga

Dato : 22-08-15 16:33

Nu er meditation og mindfullness ikke det rene hokus-pokus.Der er evidens for at det kan ændre hjernen og helbrede folk fra f.eks PTSD. https://www.youtube.com/watch?v=mJvGZmOhCDo

Tak for indsparket.