/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
win 10 install
Fra : ultra2
Vist : 352 gange
50 point
Dato : 18-08-15 23:34

jeg har instaleret gamle programmer fra xp tid
install virkede ikke før jeg startede i fejl sikkret
så gik det som fod i hose da jeg var færdig genstartede jeg normal og spillet virkede med lidt hjælp fra kombatibilitet
soldier of fortune.
prøv det selv har prøver 2 gange og det virker.
men hvorfoe viser velkomst skærmen 8 tallet og ikke 10 tallet ?????

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 19-08-15 08:25

?

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 19-08-15 09:29

a h
forklaring hvis du har et program eller spil du ikke kan instalere i win 10 så gå i fejlsikret til stand
så kan du sikkert instalere det og bruge det

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 19-08-15 09:44

Citat
men hvorfoe viser velkomst skærmen 8 tallet og ikke 10 tallet ?????

Så spørgsmålet er altså kun ovenstående, og det lyder som om det ikke er Windows 10 men Windows 8 som er lagt ind (installeret)

Prøv at starte en Command Prompt og kø ver
Siger den 6.3.xxxx er det Windows 8 og ikke 10
Hvad siger den under "This PC" - Højre Kilk - "Properties"/ "Denne PC" - Højre Kilk - "Eneskaber"
Vedr. version ?

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 19-08-15 09:54

instaleret win 10 pro
men det er en opgradering måske derfor

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 20-08-15 11:51

(det halve 8 tal er en mand siger Microsoft)

i win 7 kan jeg med højre muse knap gem filen men det kan jeg ikke i win 10 hvorfor

Annuller spørgsmålet
Fra : ultra2

Dato : 21-08-15 08:22

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål