/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Taxi førerprøve
Fra : lucerne01
Vist : 272 gange
500 point
Dato : 18-08-15 20:02

Er der nogle der ved om det er muligt at få noget øve materiale til taxi førerkort prøven i Kbh , den der skal aflægges hos taxinævnet på Frederiksberg rådhus?

Listerne over seværdigheder m.m. har jeg, men det kunne være rart at øve det indlærte.

http://www.forerkort.dk/ ligger der lidt opgaver, men de er hurtigt overstået.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-08-15 20:30

Går ud fra at du har taget en eller anden form for undervisning, og hvis underviser mener det er alt der skal til - så er den jo hjemme, men personligt kan jeg godt forstå at du gerne vil lidt EKSTRA.

Det eneste jeg kan hjælpe dig med, er kørelærenes teori prøver på dvd (personbil) og et muligt ? simulering program til stor vogn.

Ellers kan du jo prøve at google seværdigheder / hoteller osv og se om du kan finde dem på kort

Og du må vel ikke bruge ´navigation´. så var der ingen ko på isen.

Ellers pøj med dét.

Annuller spørgsmålet
Fra : lucerne01

Dato : 23-08-15 20:26

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål