/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
windows 10
Fra : Nul7
Vist : 409 gange
100 point
Dato : 13-08-15 16:49

Hvordan stopper jeg downloade af win.10 jeg ønsker den ikke lige nu, men den starter af sig selv når jeg tænder pc-en.
Der står noget om, at den er downloade på min pc.

Accepteret svar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Modtaget 110 point
Dato : 13-08-15 17:10

Det er nok muligt at den downloader opgraderingen til Windows 10 med det samme, men jeg er overbevist om at den ikke starter selve opgraderingen før du selv giver lov. Så jeg synes at du skal tage det med ro.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-08-15 17:11

Lad den blot downloade, du bestemmer jo selv om du vil installere den...

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 13-08-15 17:23

Den er begyndt at forberede til installationen, skal jeg stoppe den, jeg er ikke klar til at installere den.

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 19-08-15 16:17

Tak for svaret Soren_Steen_Nielsen.