/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
Er kvinder professionelle dagdrømmere?
Fra : Loggi
Vist : 591 gange
50 point
Dato : 13-08-15 08:00

Jeg synes kvinder virker lidt distræte i forhold til mænd. Det er som om de lever mere inde i deres hovede og mindre ude i livet.
Det forklarer måske også hvorfor 6 ud 7 dødsfald i højresvingsulykker er kvinder.
Men de kører også bil i deres egen verden og det gælder også cykling som nævnt og sågar gang.
Det er ofte kvinder der vader lige ud foran en når man kommer gående.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-08-15 08:33

Endnu et af de retarderede input fra Loggi

Har du virkelig ikke andet at skrive om end hvor dårlige dine medmennesker er i dine øjne?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-08-15 10:57

Hvis det kan lykkedes at nedgøre andre mennesker.....................får man selv et bedre og et meget mere indholdsrigt liv (læs mindre kedelig dagligdag) .
- ja helt bestemt.

Ps.
Min kone er bedre billist, end jeg er.
Min kone kan holde flere bolde i luften, end jeg kan.
Min kone har en bedre logisk tankegang, end jeg har.
Min kone er meget bedre til, at se mine fejl, end jeg er.
Jeg er lykkelig fordi, min hustru er så heldig, at have et fjols som mig, at passe på.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 13-08-15 11:26

Dit hjernedøde apparat hvad med at få lukket alle dine udgydelser og så i øvrigt find dig noget fornuftigt at tage dig til

Kommentar
Fra : webm

Dato : 13-08-15 11:36

Denne profil Loggi minder da i betænkelig grad om Rudolf med den røde klud...

Fremsætter nogle uhyrlige påstande og deltager i øvrigt aldrig i sine egne spørgsmål/udgydelser...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-08-15 17:25

..eller Peter Theisen!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-08-15 18:12
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-08-15 18:17

Kan ikke sproget, men sjov at se på.
https://www.youtube.com/watch?v=JzgafC2ulD0

Kommentar
Fra : Loggi

Dato : 14-08-15 07:48

Det er ikke at nedgøre, det er et spørgsmål. Jeg ved godt at I ikke formår at sætte ord på jeres tanker i hovedet, men det er sundt at fundere over livet.
Tænk nu lidt ud af boksen for en gangs skyld.
Ja jeg tænker anderledes end pøbelen, heldigvis. Jeg skriver hvad der falder mig ind.
Hvis det her var mit første indlæg, havde jeg fået et par normale svar og de sædvanlige halvhjerne indlæg som der altid er herinde.

Kommentar
Fra : Loggi

Dato : 14-08-15 07:50

Jeg er mange ting, men retarderet er ikke et af dem.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-08-15 08:08

Citat
Hvis det her var mit første indlæg, havde jeg fået et par normale svar og de sædvanlige halvhjerne indlæg som der altid er herinde.

Men at svare på hvad dit ærinde er, det kan du dog ikke...

Citat
Ja jeg tænker anderledes end pøbelen, heldigvis. Jeg skriver hvad der falder mig ind.

Du er en RETARDO!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-08-15 10:04

Det lyder MEGET som de mærkværdigheder Peter Theisen kom med.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-08-15 12:55

Citat
Det lyder MEGET som de mærkværdigheder Peter Theisen kom med.

Det kan du have fuldstændig ret i - gad vide hvad hans ærinde er med hans fremturen?
Han sidder sikkert og griner i skæget over at vi gider beskæftige os med ham - han må jo være en underlig retarderet eneboer der ikke kan få sine mærkværdigheder ud andre steder.

Ale andre end han er jo pøblen som tænker helt forkert iflg. den overophøjede Loggi

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 15-08-15 12:26

Mænd elsker med øjnene ...kvinder? ..med ørerne !
Måske derfor kvinder er dårligere trafikanter?
..når de uanfægtet farer rundt i byen med deres yndlingshit i ørersneglene ...eller pladrer og plaprer konstant med deres veninder om løst og fast(-e) forhold i mobilos under cykelturen fra 'børneren', 'fritteren', 'heldagsskolen' el. FSO'en; hjem til "skaffedyret" i 'svedehytten' ..i myldretiden?

I stedet for at koncentrere sig om deres forehavende: At cykle sikkert og helskindet gennem byens trafik med 'bimmer' i børnesadlen solidt spændt fast bag på cyklen.
Ja; du har ret Loggi : Kvinder egner sig ikke til at være mænd !
</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Loggi

Dato : 15-08-15 15:44

Tak for svaret molokyle.
Det var faktisk et ærligt spørgsmål, så tak for din mening.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-08-15 16:04

Citat
Kvinder egner sig ikke til at være mænd !

Det er der da heller ikke nogen der forlanger de skal være
- så ville det dulme da være kedeligt...

Du er og bliver en RETARDO