/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Søgemaskine
Fra : bjarnebr
Vist : 927 gange
100 point
Dato : 12-08-15 21:08

Hvordan får man gjort Google til standart søgemaskinen i stedet for bing i internet Explorer 11 (win 10)

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-08-15 21:19

Du går blot ind på de tre prikker øverste højre hjørne..

Indstillinger

Rul ned klik på Vis avancerede indstillinger

Vis startsideknappen her bestemmer du så det er Google du vil bruge...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-08-15 21:24

Nu skal det lige bemærkes - browseren hedder Microsoft Edge i den nye Windows

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 12-08-15 21:46

Jeg gik ind i Alle Apps og Windows tilbehør og så klikkede jeg på Internet Explorer og gjorde den til standart browser.

Jeg har ikke nogen "tre prikker", men jeg klikker på tandhjulet og vælger "Administrer tilføjelsesprogrammer" og så går jeg til linjen "Søgemaskiner" derefter klikker jeg på "Find flere søgemaskiner og udvidelser", men her kan man ikke finde Google.

Jeg har tidligere fået et link til hvordan man tilføjer Google, men jeg kan ikke huske hvor jeg fik det fra.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-08-15 22:17

Er det ikke den nye Windows 10 du har?

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 12-08-15 22:49

Jo det er det, se lige min sidste kommentar om hvad jeg har gjort!

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 12-08-15 22:50

Citat
Jeg gik ind i Alle Apps og Windows tilbehør og så klikkede jeg på Internet Explorer og gjorde den til standart browser.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-08-15 23:01

Browseren er din adgang til internettet
Søgemaskinen er den der kigger rundt på nettet og måske finder det du søger.

Start din browser IE 11
skriv helt oppe i adresselinjen.............www.google.dk...........enter
gå nu op i højre hjørne og klik på tandhjulet
vælg indstilliger
I "generelt" vælg "brug aktuel side"
klik anvend og så OK

Nu åbner google hver gang du starter IE 11

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 13-08-15 08:33

Internet Explorer 11
1.Åbn Internet Explorer.
2.Klik på pil ned øverst til højre i søgefeltet.
3.Klik på Tilføj.
4.Vælg Google.
5.Klik på Føj til Internet Explorer.
6.Markér afkrydsningsfeltet ud for "Gør denne til min standardsøgemaskine".
7.Klik på Tilføj.
Internet Explorer 10
1.Åbn Internet Explorer.
2.Klik på tandhjulsikonet øverst til højre på siden.
3.Klik på Administrer tilføjelser.
4.Klik på Søgemaskiner til venstre på siden.
5.Klik på Find flere udbydere nederst til venstre.
6.Vælg Google.
7.Klik på Føj til Internet Explorer.
8.Markér afkrydsningsfeltet ud for "Gør denne til min standardsøgemaskine".
9.Klik på Tilføj.

Microsoft Edge
1.Gå til Google.com via enhedens browser.
2.Øverst til højre i browservinduet skal du vælge Flere handlinger (...) > Indstillinger.
3.Rul ned til "Avancerede indstillinger", og vælg Vis avancerede indstillinger.
4.Rul ned til "Søg i adresselinjen via", åbn listen, og vælg <Tilføj ny>.
5.Vælg www.google.com > Tilføj som standard.

Kilde
https://support.google.com/websearch/answer/464?hl=da

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-08-15 08:43

Og hvis det ikke virker så prøv denne side
http://www.iegallery.com/Addons/Details/813

Find google search og klik på billede,
klik så på add to internet explore

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 13-08-15 13:10

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-08-15 16:38

velbekomme