/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Blackberry kommunikation med andre telef
Fra : Jens_Henri
Vist : 331 gange
48 point
Dato : 10-08-15 23:32

Hvis jeg har en blackberry, der jo er kodet, Kan jeg så tale med andre almindelige telefoner, der ikke er kodet?

Kommentar
Fra : Jens_Henri

Dato : 10-08-15 23:34

Vi overvejer at anskaffe blackberry telefoner for at få lidt datasikkerhed.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-08-15 00:03

Ja...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-08-15 00:04

Der vil jo ikke være meget ved en telefon hvis man ikke kan bruge den til at kommunikere med andre telefoner..

Kommentar
Fra : Jens_Henri

Dato : 11-08-15 01:05

Men så er samtalen ikke længere kodet? - hvorom alting er, er det jo godt at kunne tale med for eksempel sin datter, selv om så koden er slået fra.

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 48 point
Dato : 11-08-15 06:23

Helt klart...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-08-15 12:05

Hvis det er samtaler/ data der kodet? så kan de vel også aflyttes/afkodes med eller gennem Blackberry´s software, så kan ikke rigtig se fordelen.
Så hvis det ikke lige frem drejer sig om Statshemmeligheder? men almindelige samtaler osv ville jeg ikke tænke ret mange minutter på dét

Godkendelse af svar
Fra : Jens_Henri

Dato : 11-08-15 12:30

Tak for svaret marken84.