/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Potensmidler på nettet
Fra : oleeliassen
Vist : 410 gange
300 point
Dato : 07-08-15 16:27

Er der nogen herinde der kender en pålidelig hjemmeside hvor man kan købe Kamagra, Viagra mv. Jeg har tidligere købt et sted, men det er blevet alt for ustabilt mht. leveringen og kundeservice.

Ole

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 07-08-15 19:46

Har købt medicin fra udlandet.Pillerne var ikke et rusmiddel,men et afslappende middel,som jeg kendte godt,blev ført under det samme navn,men havde en helt anden virkning,så det tror jeg ikke,at jeg prøver igen.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-08-15 12:33

Sandsynligheden for at man får den rigtige medicin ved at købe fra en netside ( andet end dansk apotek) er ikke ret stor. Med Potensmidler er det så godt som sikker at det er fup.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 08-08-15 15:38

Det er ulovligt, det kan godt være man kan købe det men når det kommer til danmark skal man have en recept på det også selv om det er købt lovligt i udlandet.
Så du kan få en bøde for det.

Ellers held og lykke med det ellers.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 09-08-15 16:33

gå dog til din læge og få nogle piller som virker og ikke fup som meget den slags på nettet

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-08-15 00:47

Køb dem fra Indien/ Kina, så er du HELT sikkert på at dø af andet en POTENS/? - svigt.
De blander det selv og ´hovsa´ der kom lige´noget andet med? fra hylde 117 eller var det Tiger hår/ næsehorn der stod den hylde? med saft? og så går der virkeligt galt på de lokale Apotekere..

Men som du er hvad du spiser..normale Danskere har ikke problemer med den slags = det er porno-industrien (DIG/ andre) der virkeligt tror/hopper på den slags - og i den forbindelse TVIVLER jeg på at ´damen´ ønsker at blive ´hoppet´ på en hel aften..bare fordi osv

Citat
gå dog til din læge og få nogle piller som virker og ikke fup som meget den slags på nettet

Tænk, jeg har set par komiske film med samme problem = den ene Grønlandsk/ den anden med Jens Okking/ noget med et solarium = hvordan slipper man med ´genstanden´ igen, HVIS og så fremt..= Solkongen?/Ikingut?? kan ikke ? Dansk i Grønsk TV...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-08-15 00:52

NB; i gamle dage brugte man en Penis ring = et stykke stramt gummi, så blodet ikke kunne løbe den forkerte/ rigtige vej ? når blodet/ PENIS blev alt for BLÅ = skulle den lige røres lidt ved og ? fik en naturlig farve - igen osv