/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Live Mail Windows 10
Fra : ppk
Vist : 638 gange
300 point
Dato : 07-08-15 12:15

Hej

Er der noget med at man ikke kan bruge Windows Live Mail i Windows 10 ???

Kan ikke se mine kontakter mere efter opgradering

PPK

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 07-08-15 13:43

HMMM! Lyder ikke godt, ifølge det nederste link er Windows LIve mail et ren browser baseret mail system, så prøv evt. at installere Google Chrome og log på din konto. Jeg har ikke kunne finde noget omkring at Live Mail ikke skulle kunne køre i den nye IExplorer (Edge, er det vist den hedder) der ligger i WIN 10.

http://answers.microsoft.com/en-us/insider/forum/insider_apps-insider_other/how-do-i-get-windows-live-mail-on-windows-10/fae23749-eea5-47b1-9f6a-3031cf993b15?auth=1

http://superuser.com/questions/937710/will-installing-windows-10-affect-windows-live-mail

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 07-08-15 15:12

Hos mig er windows live mail et selvstændig program , og da jeg installerede win 10 så kom det hele af sig selv . men jeg skal ikke kunne sige hvis det er en ren installation af win 10 , min var opdatering fra win 7 .
mvh. hardy

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 07-08-15 15:30

Det er Windows 10 oven på Windows 8.1

Kan godt åbne Live Mail men kan ikke finde mine kontakter, så kan dermed ikke skrive til nogen ;-(

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 300 point
Dato : 07-08-15 21:33

Har opgraderet WIN 8.1 til WIN 10 - ingen problemer..

Alle kontakter er under PERSONER

Prøv at klikke på den rude...

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 11-08-15 17:16

Tak for svaret marken84.