/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 10 vil lkke opgradere
Fra : 20Kroner
Vist : 657 gange
50 point
Dato : 05-08-15 08:16

Jeghar Windows 7 på min PC.
Download af Windows 10 går udmærket.
Når jeg kommer til opgraderingen stopper computeren ved 76% og 6% under "Konfigurer indstillinger"
Nogen der kan hjælpe?
vh

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 05-08-15 09:50

Hej 20Kroner

Jeg har brugt dette link, til min Windows 7 maskine og det fungere PERFEKT

Installationen tog for mig lidt over en time

Hilsen
PPK

Kommentar
Fra : 20Kroner

Dato : 05-08-15 09:55

Hvilet link PPK?

Accepteret svar
Fra : ppk

Modtaget 50 point
Dato : 05-08-15 10:11
Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 05-08-15 15:43

Har efterhånden opgraderet en del maskiner, og det varierer utroligt meget hvor lang tid det tager!!

Havde også en der 'hang' temmelig længe ved de 74-77%, men lod den bare køre, og efter en halvanden times tid var den færdig!

Så prøv at lade den stå og arbejde, og lav en kop kaffe til din kone/kæreste imens

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 05-08-15 15:46

Og direkte link til download af Windows 10 - https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10

HUSK at vælge den rigtige bit version!!
Vælg 64 bit hvis din maskine kan køre 64 bit!!

Brug evt. dette lille værktøj for at se om du kan køre 64 bit!
(ingen installation, skal bare 'køres'!)

https://www.grc.com/securable.htm

Kommentar
Fra : edison

Dato : 05-08-15 18:52

Hade samme problem, Prøvede 4 gange.
til sidst fandt jeg ud af at i win 7, var der fejl i windows update.
Tog den nemme vej, Gen instaleret win 7.
Og så opgradere til win 10.
Så virkede det.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 06-08-15 19:03

Citat
Tog den nemme vej, Gen instaleret win 7.
Og så opgradere til win 10.

Øhhh den nemme vej havde da været at installere win 10 direkte istedet for først at installere win7 og så opgradere

Godkendelse af svar
Fra : 20Kroner

Dato : 19-08-15 14:21

Tak for svaret ppk.