/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
lille PUCH 3 gears
Fra : alan57
Vist : 699 gange
300 point
Dato : 05-08-15 04:48

Der skulle vil ikke være en der har sådan en stående?
den skal bare kunne starte og stillet skal være i orden resten kan jeg selv gå og lave, derfor håber jeg at der er en der kan hjælpe mig med at få fat i sådan en knallert.
På Forhånd Tak, alan 57

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-15 07:03

Go' jagt. Hvis jeg finder en..? så beholder JEG den

Det er en meget eftertragtet liebhaver knallert du er ude efter og priserne er på vej mod de højere luftlag selv i brugt stand. Du kan nemt komme af med 10.000 kr. for et rustent eksemplar der dårligt kan starte.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-15 07:13

Her er en næsten ny: http://www.123mc.dk/puch-mv-50/mcid-103059

20.000 dask

..og en flot renoveret rød til sølle 14.000 kr :

http://www.dba.dk/nyrenoveret-puch-ms-50/id-1015844922/

..men dem har du vel haft kik på?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-15 07:22

Mit bedste råd er: Sæt en annonce i din lokalavis. Skriv noget med:

Har I en gammel Puch knallert stående i kælder eller garage som I vil sælge? Jeg giver en god pris uanset stand. Kontakt .... osv.

..og så prutter du prisen på dyret helt i bund ved at påpege alle de fejl og mangler et sådant museum- stykke har

Måske du kan være heldig, men i de fleste tilfælde vil der være tale om en nedslidt Puch Maxi som var nærmest eneste model knallert for pigerne i årene 1970 -1980 og derfor blev solgt i meget store antal.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-08-15 11:33

Citat
..og en flot renoveret rød til sølle 14.000 kr :

http://www.dba.dk/nyrenoveret-puch-ms-50/id-1015844922/

og en til 7500

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-08-15 11:37

Citat
nedslidt Puch Maxi

Den sidste jeg solgte var til den nette sum af 400.- i 2000 og den kørte som en drøm.
Den skulle jeg have gemt et par år.

Du kunne også søge på Tomos, de lavede samme model.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 05-08-15 11:45

Citat
Har I en gammel Puch knallert stående i kælder eller garage som I vil sælge? Jeg giver en god pris uanset stand. Kontakt .... osv.

..og så prutter du prisen på dyret helt i bund ved at påpege alle de fejl og mangler et sådant museum- stykke har
Det er jo ren liberalisme og markedsøkonomi, og har ikke meget med planøkonomi at gøre.
Ifølge Jer kommunister er alt vel fællseseje - ja altså, undtagen tandbørsten.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-08-15 08:33

Fælleseje ...? Du må gerne låne min tandbørste Tommy, men dét der? ...det er MINE øl !!!
Næeh... Tommy. Det er liberalisterne der som benhårde forhandlere takler et sådant 'tilbud' fra en fattig krejler med ordene:

Den koster 8.500 kr. BASTA ...men hvis du lægger nyt tag på min garage og pudser alle vinduerne i drivhusene på mit gartneri, så får du den for en tudse !
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-08-15 12:06

Iøvrigt skyder du helt ved siden af Tommy:
Det er LA segmentet som kører byens Caféer tyndt, selvtransporterende på Puch 3-Gear, iført ørkenkrig militær-shorts fra USAF, bar mave, tophue og Telebanskæg.

Hvorefter vi så kan regne ud at alan57 tilsyneladende tilhører disse indvaderende KBH. tilflyttere fra Jylland, som vil have stilleveje, gårdhavemiljø og rygeforbud på Vesterbro:

http://politiken.dk/ibyen/klummer_ibyen/koebenhavneriet/ECE2667821/koebenhavneriet-moeder-gammel-vesterbro-rotte-jeg-vil-sgu-da-skide-paa-deres-altaner/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-08-15 13:00

Ups..
[CITAT..iført ørkenkrig militær-shorts fra USAF, bar mave, tophue og Telebanskæg. [/CITAT]

Jeg glemte jo i den forbindelse at nævne; ..hvide tennissokker i Ecco sandaler, banjo, mundharmonika og E-cigaret !
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-08-15 20:35

Jeg er helt med på at Allan skal banke prisen ned under gulvbrædderne. Det, der overrasker mig er, at du lige pludselig er blevet tilhænger af den frie markedsøkonomi - især, når man har læst dine indlæg igennem det sidste halve år.
Hykler kunne godt være et af ordene

Citat
Ligesom resten af Vesterbro er den fuld af jyder med talebanskæg og strikhuer,
Jeg tvivler på det er jyder Men selvfølgelig, hvis han mener det er jyder, så er det jyder! Meeeeeen.....man får mange sjove syn ved indtagelse af "stooorfer" Hueei man, det pisser ned med farver...... Åååh hååå marn, ska' vi tjalle en mere.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-08-15 07:26

Kun få kan som Tommy blande æbler og pærer sammen ...og få rødgrød ud af det.

Der er altså forskel på nationaløkonomi og tuskhandel, som er det gråzone område vi bevæger os i.

Ingen taber stort på en handel med en brugt knallert indgået ved håndslag. Medmindre at man giver superliberalisten frie tøjler ved at acceptere tilbuddet om sort arbejde, som skitseret ovenfor i mit eksempel på naturalieøkonomi mellem den 'fattige' køber og den 'rige' sælger!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-08-15 12:59

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 07-08-15 19:01

Citat
Kun få kan som Tommy blande æbler og pærer sammen ...og få rødgrød ud af det.
Det må du da meget gerne mene. Men, du kan da ikke forklare dig ud af, at dig - og dit partis hede drømme er at nationalisere alt - undtagen tandbørsten, så derfor er tuskhandel fuldstændig umuligt i dit/Enhedslisten univers....altså med mindre, du vil tuskhandle brugte tandbørster.

Sååååååååååååeeee, du er måske alligevel ikke så stor kommunist, som du giver udtryk for.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-08-15 19:11

Jeg er ikke medlem eller stemmer på noget parti Tommy:
Citat
Politisk observans: ..uden Parti !!! Svært hmm

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=81351

Jeg er medlem af TVIVLERBANDEN
..samt varm tilhænger af brugen af; skepsis, sund fornuft, empati og omtanke !
</MOLOKYLE>