/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Kan ikke klikke på start i win8
Fra : ara
Vist : 390 gange
50 point
Dato : 04-08-15 21:36

Helt nede i venstre hjørne er der et startikon som man kan klikke på.

Jeg kan ikke klikke på det. Der sker ikke noget.

Hvad kan man gøre ved det?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-08-15 22:08

Hvis det er en computer du lige har købt ville jeg levere den tilbage til forretningen, og så må de ordne den.
Hvis det er en brugt computer du har købt så lav en ny installering eller opgrader til windows 10.

Kommentar
Fra : ara

Dato : 04-08-15 22:27

Det er en ny, som er købt i elgiganten.

De ville have 700 kr for at klargøre pc'en, hvilket vi ikke ville give.

Har før opsat et par pc'ere, men aldrig oplevet dette problem.

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 50 point
Dato : 04-08-15 22:37

Du kører da bare dette link, så ordner det sig helt af sig selv...

http://www.iobit.com/en/iobitstartmenu8.php

Kommentar
Fra : ara

Dato : 04-08-15 23:20

Takker.

Hvad hvis man så ikke kan lide det nye udseende, kan man så nemt fjerne det igen.

Kommer det til at ligne win 7, dog også med de store apps ikoner der er i win 8?

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 04-08-15 23:44

Hvorfor har du ikke taget Windows 10?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-08-15 06:58

Du kan selv bestemme om Win8 el Win8.1 skal ligne flere andre Windows versioner (Xp, Viata, 7) hvis du installere Classic shell. Du kan altid 'lave det om' eller afinstallere Classic shell igen:

http://www.classicshell.net/downloads/

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : ara

Dato : 16-08-15 20:55

Tak for svaret marken84.