/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Jack Lemmon
Fra : omahexen
Vist : 529 gange
100 point
Dato : 31-07-15 19:50

Har for lang tid siden set en film,er sikker på,at Jack Lemmon spillede med,handlingen foregår på et plejehjem.Hvis nogen ved noget,vil jeg gerne vide det,da jeg gerne vil se filmen igen.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-07-15 21:22

Det er sandelig en masse oplysninger du der giver...

Han har jo spillet med i masser af film

https://en.wikipedia.org/wiki/Jack_Lemmon

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-07-15 21:26
Kommentar
Fra : lgs

Dato : 31-07-15 23:24
Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 01-08-15 08:19

Til marken 84.Jeg går ikke ud fra,at han har medvirket i flere film,hvor handlingen udspiller sig på et plejehjem!!!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-08-15 08:48

Citat
Til marken 84.Jeg går ikke ud fra,at han har medvirket i flere film,hvor handlingen udspiller sig på et plejehjem!!!

Det kan jeg jo af gode grunde ikke vide, da jeg ikke ved alle de film han har spillet i.

Du måtte jo da også kunne huske lidt mere om filmen og hvem der evt. også spillede med.

Men der er da i hvert fald en del titler og covers at kigge på i de links jeg har givet dig.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 01-08-15 20:34

Prøv her, han har ikke lavet så mange ´alvorlige´ film.
http://www.imdb.com/name/nm0000493/
Jeg kommer til at tænke på Grumpy old men 1+2/ og måske en film med Walter Matthau, hvor han?? kommer til/ flere gange? at saboterer et snigmord..

Ellers har han været med i 2 gode film, som er værd at se mere end engang - i mine øjne altså, China syndrome og days of wine and roses.
Finder du den du mangler, kan det være jeg har den, så bare skriv en pm og jeg sender et link til dig med filmen.

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 02-08-15 08:43

Tak for svaret mig-selv.Har kigget dine forslag igennem,men intet fundet.Titlen påengelsk kender jeg ikke,da vi har set filmen på tysk TV.Min kone mener,at den hedder"aufstand in seniorenheim"men er der heller ikke sikker.Filmen er mere en komedie.