/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Anette Heick??
Fra : amh
Vist : 457 gange
60 point
Dato : 20-06-03 13:32

Hejsa! jeg har hørt en sang i radioen med anette heick som hedder noget med gå Amok eller sådan noget men hvad hedder sangen? og jeg har hørt at hun hedder bee heick eller B heick noget i den stil er det rigtig? og kan man få den på CD eller singel? håber at nogle kan svare mig! Og på forhånd Tak! Hilsen AMH!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-06-03 13:36

I vistnok kig ind eller hvad nu det var for et sladderblad, var der noget om en halvfræk sang med damen. Teksten stod der.

Kommentar
Fra : bdg

Dato : 20-06-03 13:42

Hej amh

Det er anette heick der synger den, og ja, den kan fås i pladebutikkerne. Kan ikke huske titel.

bdg

Kommentar
Fra : amh

Dato : 27-06-03 15:14

Harj BDG! jeg har skrevet til DR og de har så sendt brevet vidre til ham som har skrevet sangen til anette Heick og han siger at den IKKE kan fås i pladebutikkerne!!!! men hvis der er nogle som kender en eller har den på cd ville jeg gerne købe den eller i lunne gi mig en kopi.. (det er ikke ulovligt kun at sælge kopien!)

MVH

AMH!