/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
win 98
Fra : lullu
Vist : 368 gange
20 point
Dato : 20-06-03 12:56

kan jeg ik få produktnøglen til win 98

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 30 point
Dato : 20-06-03 13:01

Den fik du med i forbindelse med købet.
Og da der er tale om en unik nøgle, kan
vi ikke hjælpe dig her.
Hvis den er blevet væk, må du derfor
henvende dig hos Microsoft.
De plejer at være flinke.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 20-06-03 13:04

Men du skal selvfølgelig kunne dokumentere,
at du har betalt for varen.

Godkendelse af svar
Fra : lullu

Dato : 20-06-03 13:40

jamen det er ik min det er en jeg har fået jeg ville bare spørge om jeg ik kunne få den herinde da jeg står og skal bruge den lige nu er der mulighed for det???

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 20-06-03 13:43

Desværre nej - men den, du har fået styresystemet af, må da kunne hjælpe dig.

Kommentar
Fra : lullu

Dato : 20-06-03 13:45

nej det kan han ik han har smidt den væk det er fordi jeg formatteret min veninde,s com i går og nu står jeg KUN og mangler den nøgle det er lidt neder for hun kan jo slet ik gå på nettet har du den ik???

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 20-06-03 13:58

Nej, jeg kører WinME.
Og selv om jeg kørte Win98, kunne du ikke bruge min nøgle til noget,
eftersom der er tale om en unik nøgle.
Den nøgle, du mangler, passer kun til DIN version af Win98 - og den
er der jo ingen andre der har.

Desuden er det ulovligt at udveksle nøgler på den måde.

Men du har da stadig den mulighed at henvende dig til Microsoft.
Eftersom det ikke er en piratkopi, du har, kan det da godt være,
de vil vise sig imødekommende.

Kommentar
Fra : N_Jay

Dato : 20-06-03 21:10

Gi' mig lige din email lullu, så får du den af mig!

Kommentar
Fra : N_Jay

Dato : 20-06-03 21:12

ups, kan heller ikke finde den selv, sorry!!!!!!!!