/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
HTC One skal IKKE tilslutte pc som drev
Fra : kimsdk
Vist : 305 gange
400 point
Dato : 22-07-15 13:36

Hvordan får man HTC One M8 til IKKE at tilslutte til pc som et drev?
Det der i "gamle" dage hed "Montér / montér ikke diskdrev", eller "Montér diskdrev: Fravalgt".

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-07-15 13:51

Kan du ikke gøre det når du sætter usb stikket til? prøv eventuel at sluk tlf og prøv igen.

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 22-07-15 13:54

Naaa, får meddelelserne: USB-forbundet og USB-fejlretning tilsluttet, som også er - en del af - hvad jeg ønsker.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-07-15 13:59

? Funktionen kan også slåes fra og til på tlf, uden kabel - men kan ikke lige huske hvordan, syntes ikke der er noget i Indstillinger der lige kan hjælpe.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-07-15 14:01

Har du prøvet med en finger øverst på tlf og ned = automatsik sync?

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 22-07-15 14:05

Den skal ikke syncé, da jeg skal have installeret et program fra pc, der kræver, at tlf IKKE er tilkoblet som et drev!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-07-15 14:08

Kan du ikke bare ligge programmet over på SD kortet og gennem filhåndtering starte installationen, det plejer jeg at gøre

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-07-15 14:09
Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 22-07-15 14:10

Det er *.exe-filer, de kører ikke fra android.

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 22-07-15 14:11

Det er model Desire, der kan jeg også godt finde det (har en i skuffen).

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-07-15 14:12

Er du sikker på at programmet/ EXE kan bruges på Android

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 22-07-15 15:25

Alle smartphones skal bruge et specielt administrator program til at lave backup, installere apps via computer osv.
HTC bruger dette tror jeg: http://www.htc.com/dk/software/htc-sync-manager/

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 22-07-15 16:04

Naaarh, det er nu ikke nødvendigt! Kender mange andre måder!

MEN, jeg skal bare have at vide; Hvordan indstiller jeg tlf (HTC One M8), så den ikke monterer sig som et drev ved tilslutning med USB!!!

IKKE alle mulige andre mystiske ting og sager!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-07-15 18:03

Citat
Det er model Desire, der kan jeg også godt finde det (har en i skuffen).

Så gør det samme som på den anden tlf?

Annuller spørgsmålet
Fra : kimsdk

Dato : 29-07-15 09:19

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål