/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Media Player vil ikke starte
Fra : Lincoln1242
Vist : 171 gange
45 point
Dato : 21-07-15 17:10

Jeg kan slet ikke starte min media player længere. Førhen var den meget lang tid om at starte op, crashede, og kunne så startes op igen. Men nu vil den ingenting.

Når jeg dobbeltklikker på ikonet, så åbner der et tomt vindue hvor der står Windows Media Player i toppen, og så er der ellers det meget velkendte timeglas... og så sker der ikke mere. Jeg kan ikke lukke processen ved at trykke på X'et, men må gå via joblisten for at kvæle programmet igen.

Jeg har prøvet at søge på Google, og får da også nogle resultater fra fra Windows. I teksten på de respektive hits, så står der f.eks. "Din PC har Windows 8, men denne side omhandler Windows 8.1". Så klikker jeg på linket, og bliver sendt ind til en side der omhandler Windows 7, Vista, XP, RT osv. - ALT andet end Windows 8.1!

Er der nogen har et løsningsforslag? Og måske ved hvorfor programmet pludselig holder op med at virke?

Kommentar
Fra : Lincoln1242

Dato : 21-07-15 18:02

Har nu fået et nyt prblem - tastaturet virket ikke. må skrive dette med Skærmtastatur. hbordan får jeg tasturet til at virke igen?

Kommentar
Fra : Lincoln1242

Dato : 21-07-15 18:19

Fik nu tastaturet til at virke igen.

Jeg kører Windows 8.1 64-bit. Så vidt jeg kan se, så er Media Playeren, der er installeret, en 32-bit version. Men jeg kan ikke se at man skulle kunne downloade en 64-bit version?

Annuller spørgsmålet
Fra : Lincoln1242

Dato : 22-07-15 12:14

Jeg fik selv løst problemet og annullerer derfor spørgsmålet.