/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
GTP
Fra : katin
Vist : 281 gange
100 point
Dato : 15-07-15 17:32

jeg har en harddisk der GTP partition som jeg gerne ændre så den kan bruges til Windows
ved nogen hvordan

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-07-15 17:50

Du formaterer disken = Start/højreklik på Computer/ administrer/diskhåndtering - højreklik på drevet og slet/formater.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-07-15 17:51

Glemte at du bagefter skal oprette ny Partition, så skulle det være klaret.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-07-15 20:42

Med mindre det er Windows XP eller ældre så burde den sagtens kunne bruge din GPT disk, Hvis du skal kunne boote fra den skal computeren understøtte UEFI.