/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
Ka`i noget,jeg ikke kan...
Fra : Mosebaek
Vist : 766 gange
200 point
Dato : 13-07-15 14:15

...utvilvsomt. F.eks. se HELE billedet på:
http://nordjyske.dk/nyheder/overvaagning--aegtepar-faeldede-to-tyve/d2520c0d-0f7b-4412-bd27-8233c7995adf/112/1513
Ovenstående artikel,er helt tilfældig udvalgt. Som en illustration,af problemet... og den er at jeg kun kan se halvdelen af billeder, på Nordjyske. Altså kun øverste halvdel af hver billede. Over denne, er der bare en tom ramme. Jeg er ikke abonnent, men har en login. Jeg prøver med både IE og Firefox. Har prøvet på min stationære XP maskine, og på Win 7 bærbar.

Samme ynkværdig resultat.

Har også nedlagt Adblock og popup. Intet hjælper. Har i et tip til, hvad der kan gøres??

M.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-07-15 15:08

Ryd op i browser historik, måske!

Har prøvet IE 8(XP), IE 11, Chrome og Firefox, de sidste 3 på Win 8.1, kan se billeder i alle browsere!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-15 15:58

Ingen problemer her heller: XP Pro og IE8 ...og Opera    30.0.1835.55453

Rens din pc med Ccleaner: https://www.piriform.com/ccleaner/download

Her er en vejleding: http://it.ucl.dk/vejledninger%5CVejledning%20CCleaner.pdf

Sidste udgave hedder 5.07.xxxxxxx men er stort se identisk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-07-15 11:57

Virker heller ikke med Win7/IE8 - men fint med Crome og Opera - virker også med IE8 hvis jeg zoomer ned til 50%.
Og til de andre - det er når man får vist de resterende 10 billeder der opstår fejl.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-07-15 12:01

Kunne tro at det har noget at gøre med at siden/rne også skal kunne virke/vises på mobil telefoner

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 14-07-15 12:35

Det virker os med de 10 billeder!

Så opdater flashplayer og hva' der ellers kan opdateres.

Find seneste flashplayer her
https://www.adobe.com/dk/products/flashplayer/distribution3.html

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-15 22:07

Hent chrome browseren og prøv med den.
https://www.google.dk/chrome/browser/desktop/

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-07-15 18:31

Ja, så er jeg her igen. Jeg er jo ikke så hurtigt i vendingen. Faktisk, det eneste jeg er hurtig til, er til at blive træt.
Takker for forslag. Jeg skal lige have dem nærlæst. Har en vist respekt for diverse renseprg.,og lign.

Men vender tilbage.

I skal nu belønnes, med en lille sød vits:

-" Min bror faldt i går ned fra en 10 meter høj stige. -" Det var dog forfærdeligt".
-"Nahh..det var fra den nederste trin".

M.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-07-15 18:46

Brug browserens egen oprydnings menu hvis du ikke vil bruge 3.parts program.

IE, tast CTRL-Skift-Delete og vælg hvad der skal slettes/ryddes op i.

Firefox, det samme som IE.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-15 19:30

Mosebaek -> Fin vits
Den fortæller jeg videre
</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-07-15 14:21

Tak for svaret Klaudi. Det lader til at det hjalp.
Citat
Så opdater flashplayer og hva' der ellers kan opdateres.

Venligst, M.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-07-15 11:39

velbekomme