/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Tandteknikker i Malmø?
Fra : creamcheese
Vist : 348 gange
100 point
Dato : 10-07-15 13:32

Jeg har brug for et tandskinne til brug om natten, for jeg slider for meget på mine tænder. Her i udkants området hvor jeg bor, koster sådan én 3000,-kr. Jeg har hørt at det er billigere i Sverige, men kender ingen .....derfor søger jeg her på kandu. Tak for evt. hjælpen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-07-15 14:26
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-07-15 14:30

ALternativt? kan du købe en tandbeskytter til boksere - der er penge at spare.
http://www.nippon.dk/kampsport/stilarter/boksning/tandbeskytter-til-boksning

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-07-15 19:13

Nu ved jeg ikke hvor du bor i udkants Danmark, det gør vi også,
men tilfældigvis, fordi jeg hentede min kone hos hendes tandlæge i Flensborg,
så jeg tilbud på skærmen i venteværelset, og der var flere tilbud, også på skinner mod snorken.

Så måske skal du se på et tredje og nok billigere alternativ her i grænselandet?

Jeg giver dig gerne adressen på vor tyske tandlæge i Flensborg, der taler dansk,
men der er jo mange flere og måske billigere tilbud hos andre tandlæger syd for grænsen...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-15 06:17

Det kan blive problematisk; hvis du senere vil klage over en fejlbehandling eller tandteknisk udstyr købt i udlandet, skal du være klar over:

http://www.hexedoktoren.dk/klageadgang-klager-over-tandlaeger-og-tandbehandling-hvis-noget-gaar-galt.aspx

Gå ..eller ring dog til egen tandteknikker/-læge. De vejleder dig gerne
</MOLOKYLE>