/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
hvad er paytm? ligner onlinebetaling
Fra : nosunshine5
Vist : 340 gange
100 point
Dato : 08-07-15 16:14

Jeg har ikke meldt mig til det men alligevel dukker email med
Tillykke med succesfuld oprettelse af online betaling. (på engelsk)

Og på trustpilot kunne jeg læse en bruger skriver de er fup og fidus.

Men hvordan slipper jeg af med dem?

Er det nok at afvise med det link der er i emailen´?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-07-15 16:27

Citat
Er det nok at afvise med det link der er i emailen´?

Lad være, du bliver bare overspammet med endnu flere mail og reklamer

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 08-07-15 17:04

Citat
Lad være, du bliver bare overspammet med endnu flere mail og reklamer

Præcis, klikker du på linket ved de at der er bid, der kan også være en webbug i emailen og så ved de det bare du læser emailen.
Det kan også være så snedigt indrettet at det link til afmelding er et link til installation af virus/spyware/malware

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 08-07-15 22:31

Har din mailudbyder ikke et SPAM filter = direkte i SPAM og du burde være fri for det ? indtil de sender det samme med /fra en anden mailadresse osv.

Får selv en masse lort, fra de handler jeg har lavet på Ebay, og trykker man afmeld = så begynder de virkelig at smide skidt og gøgemøj til mig - det går dog altid i SPAM filteret (Google) men stadig træls, da jeg også skal tømme det manuelt - mail by mail.
Så hold dig fra AFMELD - vil også sige at det samme er ved at gøre sig gældende på Danske sider, dem kan man dog true til at stoppe deres fis og møj - hvis de orker at reagere på det hele, før firmaerne skifter navn.
Men god fornøjelse, skal så lige nævne at jeg ALDRIG bruger min ´hoved mail´ som kontakt adresse, dog er jeg nød til det, når jeg handler med konto kort...surt.

Og? hvis du endelig ønsker at modtage midlertidig mail, så prøv denne side:
http://www.mytrashmail.com/

Godkendelse af svar
Fra : nosunshine5

Dato : 09-07-15 00:00

Tak for svaret mig-selv.

Hej tak for svar. Jeg har ikke klikket på linket om afmeld. Da der dæmrede noget i baghoved.

Så det ryger i spam og så er jeg glad for jeg ikke har noget vigtigt i den email.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-07-15 21:31

For ikke mange dage siden vandt jeg flere millioner - jeg skulle bare gå indpå et link og udfylde?? alt hvad de åbenbart ikke havde på mig, og mit navn kendte de slet - Dear Sir...osv