/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Urte-pensil
Fra : mig-selv
Vist : 468 gange
50 point
Dato : 07-07-15 22:10

Nogen der har erfaring med dette.

Accepteret svar
Fra : Oldboston

Modtaget 50 point
Dato : 08-07-15 14:35

Urtepensil er et udmærket og effektivt produkt mod lettere forkølelser og infektionssygdomme. Hvis du mærker en forkølelse i anmarch, tager du f. eks. 2 x urtepensil 2 eller 3 gange om dagen. Så er er en god chance for at du slår forkølelsen ned indenfor et par døgn.
Urtepensil er et dansk produkt, og virkemidlet i Urtepensil er udtræk af echinacea, på danske "Rød Solhat". Det samme virkemiddel bruges i naturproduktet Echinaforce, som fremstilles af verdens største producent af naturmedicin, det schweiziske Bioforce.
Her i familien har vi brugt både Urtepensil og Echnaforce i de sidste 25 år. Det blev mig anbefalet af en heilpraktiker, fordi jeg fuldstændig så sikkert som amen i kirken fik halsbetændelse hvert år i januar. Med brugen af de to produkter slap jeg fuldstændig af med det problem og har ikke haft halsbetændelse siden. Men det skyldes nok også de andre råd, jeg fik, bl. a. om dagligt indtag af 500 mg C-vitamin, zink og flere andre vitaminer og mineraler.
Men jeg vil anbefale dig at prøve Urtepensil, de fås vist både i kapsel og tygge/pilleform (smagen er ikke rar, men sund). Hav eventuelt altid et glas stående i køkkenet.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-07-15 16:39

ok, har godt nok læst på nettet, men altid rart at høre fra andre.
Selv har jeg ikke haft snue eller forkølelse de sidste 10 år? bortset fra et par nys og en times rødmen/opblussen i hovedet.
Men jeg har på det sidste døjet med blæren og vil prøve om det har nogen effekt dernede.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 19-09-15 22:58

Tak for svaret Oldboston.