/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Microsoft visual c ++ pop up
Fra : Eyvind
Vist : 346 gange
100 point
Dato : 03-07-15 20:49

Jeg kender en der har en computer hvor der popper noget op om

Microsoft visual c++

Er det noget som skal være der og er der noget som kan slettes

Det kan ses her under programmer i windows.

http://peecee.dk/upload/view/451377/full

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-07-15 21:39

Det er noget der bruges af de programmer der er lavet i visual++ der er installeret, derfor er det en go' ide at lade dem blive på pc

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-15 09:11

Ok tak - så må jeg lige vente til på torsdag, når jeg ser den comp. igen - hvad det er for en meddelelse den jævnligt kommer med.

Men det ser ud til at der er flere udgaver, bla.a. den fra 2005

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-07-15 09:27

Kender ikke meddelsen, er det om en fejl eller?!

Så kunne du jo prøve at fjerne de forskellige versioner og installere sidste nye!

Lav evt en oprydning med ccleaner eller ligende, også i Registreringsdatabasen.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 04-07-15 09:29
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-07-15 18:53

Sikker på du ikke mener ccr?
https://www.youtube.com/watch?v=-txZ20uH8IY

Skal ikke kunne sige hvilket program der fremkalder meldingen, men typisk ældre programmer som kræver ældre ´Runtime / C++´ eller nyere programmer der brokker sig over ældre udgaver.
De gange jeg har haft problemet har jeg afinstalleret samtlige, og installeret efter behov.

Jeg ville hellere se efter om du har det sidste nye af Net Framework, hos mig arbejder de begge sammen som et enkelt program - men ikke altid.

Du må også kunne se fejlen i Administration = gule/røde advarsler.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-07-15 18:55

NB; det må da være en ´gammel Acer´ den sidste opdatering er fra 2010

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-07-15 17:42

Vi bliver alle gamle - også vores computere.
Det ender nok med at jeg tager den med hjem til undersøgelse.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 10-07-15 17:24

Tak for svaret Klaudi. Vedkommende dukkede ikke op.................men ellers vil jeg benytte dit link.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-07-15 18:49

velbekomme