/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ups
Fra : mig-selv
Vist : 1545 gange
10 point
Dato : 30-06-15 22:01

Er alle kandu´s brugere på sommerferie - eller hvad.

Ser sløjt ud med ´lyttertallene´ på siden.
Fra en bruger der kan huske at? ligge dødsyg i en seng og op at stå - ned af gaden og ringe efter en Læge - og så ellers bare håbe på at små-mønterne kunne bruge i en TLF boks.. = det var vist nok før farfar blev gammel og fik SIM-kort/master på hjernen, eller noget i den stil.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 30-06-15 22:18

Ikke på ferie, Men når jeg skal så sikrer jeg mig på forhånd at det er et sted med INTERNET..................

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-06-15 22:29

Kandu må vige lidt for gratis bajere hos naboerne, og senere kan han ikke en gang finde ud af at tænde for computeren.
Hilsen Eyvinds elskede hustru.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 30-06-15 22:44

Heller ikke ferie her. Men ungerne har fået sommerferie.

Jeg har bagt 48 svenske vanilleboller i dag http://www.elverland.dk/bagning/svenske_vaniljeboller.html

Og så har jeg fået gang i is-produktionen, i dag har jeg lavet en portion kirsebær-is, af kirsebær-sovs.

I sidste uge havde vi gæster til flæskesteg, min mor medbragte hjemmelavet agurkesalat og rabarberkompot.
Rabarberkompotten var vildt god, havde måske fået lidt rigeligt sukker. Der var en del tilbage, og jeg ærgrede mig ved tanken om, at vi måske ikke fik det brugt, men så fandt jeg på, at lave is af det.
Vi smagte på isen i går, og den var super god.

Jeg kan huske, at min mor gik hen i telefonboksen når hun skulle ringe og snakke med sin mor. Vi bor (og boede) på Sjælland, mine mor-forældre boede i Jylland.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-06-15 22:58

Jeps, jeg tror de er på ferie. Alle "racisterne" er taget til Djurs Sommerland, for at få en sidste tur i Hottentotten og lidt mad i Kannibalgryden med negerboller som dessert. Bagefter skal racisterne ha' en kop Cirkelkaffe - den, med billedet af en skøn negerkvinde.

Når omtalte "racister" er kommet hjem igen, sidder de sikkert og ruger over - imens de spiser Svensk Pølseret - hvad Hottentotten, Kannibalgryde, Negerboller og Cirkelkaffe, egentlig har at gøre med racisme....??????? Men det har det altså....???

At sige Negerkonge er også racistisk. Og man må heller ikke kalde USA's Præsident for neger.

Lakridspiber er vist heller ikke politisk korrekt, fordi, formen på lakridsen får børn til at begynde at ryge.

Krumme agurker er også forbudt, idet, krumme agurker diskriminerer mænd der er født med en "Krummerik"

Kristendom er overtro, siger Ateisterne. Men de accepterer sjovt nok en Imam, som siger en trylleformular over et Halalslagtet dyr.

Det er sgu ikke nemt at være menneske - og slet ikke hvid, denne race er jo pr. automatik racister

Tak for lån af din tråd, mig-selv.

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 10 point
Dato : 01-07-15 13:55

Tager autocamperen og kører sydpå i morgen tidlig.
I mine unge dage stod der en Jysk telefonbox på torvet, det kostede 10 øre for et opkald til ØK i Kbh.
Der er sgu kommet andre boller på suppen.
God sommer til alle
Mvh
Dabj

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-07-15 18:47

Hej dabj !! Bind nu cyklerne ordentlig fast. Ellers kan turen blive "uforglemmelig",på den uønskede måde.........og dyr. Det tror jeg gik op for ham her:
http://nordjyske.dk/nyheder/dansker-aarsag-til-tysk-motorvejsspaerring/0192b01f-1fd7-41a3-8867-684e59f75506/112/1513

God tur til det sydlige.

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-07-15 20:23

Citat
I mine unge dage stod der en Jysk telefonbox på torvet, det kostede 10 øre for et opkald til ØK i Kbh.
Der er sgu kommet andre boller på suppen.

Syntes nu at det var en hel 25 øre - og en sød stemme = indkast venligst...

Nå, nu kom varmen altså, og god ferie til de ´udvandrende´ Danskere.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-07-15 20:25

Citat
Det tror jeg gik op for ham her:
http://nordjyske.dk/nyheder/dansker-aarsag-til-tysk-motorvejsspaerring/0192b01f-1fd7-41a3-8867-684e59f75506/112/1513

Gad vide om han fik sine ´møjunger´ med, lidt ála far til fire osv

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 04-07-15 19:38

Tak for svaret dabj.