/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Hjælp til opsætning af router og nas hdd
Fra : Broderpivert
Vist : 407 gange
400 point
Dato : 27-06-15 18:03

Hej Allesammen
Jeg har lige fået denne dejlig router her asus rt-ac87u og derudover har jeg en nas D-link dns320
Jeg søger en der evt kan hjælpe med at sætte det hele op via teamviwer da jeg er en klods til opsætning af disse ting. Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med det?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-06-15 13:46

Skal den virke lokalt eller skal den kunne bruges ude i byen

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 28-06-15 16:15

Altså den skal bare virke lokalt, men min nas skal jeg kunne komme på ude i verden så jeg kan se film på min bærbar selvom jeg ikke er hjemme.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-06-15 17:22

Der kan jeg ikke hjælpe, da jeg selv har problemer med at få min ud i verdens rummet

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 400 point
Dato : 28-06-15 23:11

Jeg er da villig til at give den et forsøg.
Det burde ligge lige til højrebenet.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-06-15 20:58

Citat
Jeg er da villig til at give den et forsøg.
Det burde ligge lige til højrebenet.

Du er også velkommen på min pc... og giver gerne et par mobile _.- genstande.. for ulejligheden.
Min NAS er dog en Buffalo - men uden hul til yder verdenen.
Eneste krav er at jeg optager hvad du laver = så jeg kan huske osv.

Godkendelse af svar
Fra : Broderpivert

Dato : 07-07-15 16:37

Tak for svaret EXTERMINATOR.