/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Vindeltrappe
Fra : winetaster
Vist : 355 gange
100 point
Dato : 24-06-15 15:29

Hvor søger jeg tilbud på en lille vindeltrappe efter mål, evt. i metal ?
Tak ! W

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 24-06-15 18:21

Hos firmaer der lever af at lave trapper, tømrere, smede, snedkermestre o.s.v.
F.eks her: http://www.hbtrapper.dk/Produkter/Trapper/Indendoers-trapper/Indendoers-vindel--og-spindeltrapper.aspx

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 25-06-15 06:06

Hvis du ønsker virkelig god kvalitet, kan jeg anbefale GRM Trapper, et mindre specialfirma, der i årtier udelukkende har fremstillet smukke trapper af træ. Det er ikke de billigste trapper, men til gengæld bliver du aldrig træt af at se på den. Jeg har haft forretningsforbindelse med firmaet i nogle år i 1990'erne og ved, at formaet stadig findes. Deres hjemmeside er på: http://www.grm-trapper.dk/

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-06-15 15:49

Ja, fantastiske trapper, men >evt. i metal?
Det er jo ikke GRM stil.

Der hvor jeg boede før havde vi en af Sønderborgs smalleste vindeltrapper,
flere ejendomsmæglere og købere tog minimum mål af den.

Nu har vi en meget mere gedigen vindeltrappe, men den fylder også meget mere...
Så efter mål, hvor meget areal, længde gange bredde, har du??

Her en oversigt over vindeltrapper:
http://www.altomhus.dk/viden/vindeltrappe

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 28-06-15 14:26

Besøg: www.dolle.dk et bundsolidt nordjysk firma!