/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Køb af Dacia Sandero model Stepway Prest
Fra : Rustica.dk
Vist : 290 gange
100 point
Dato : 21-06-15 17:41

Hej Kanduer.
Jeg har et par spørgsmål, angående køb af sådan et køretøj.
Jeg overvejer at købe den!
Jeg har i dag været ude og få en prøvetur i den, og det er virkelig en dejlig bil.
Jeg ved bare ikke om der er nogen fejl / Mangler som jeg skal være opmærksom på. ??

Har du nogen erfaring (Både godt og skidt) med denne bil, vil jeg meget gerne høre fra dig/jer.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-06-15 18:03
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-06-15 18:04

Citat
Hi.Var ude og kikke på den hos Renault Køge.Må sige at man umiddeltbart bliver imponeret af hvad man får for 140.000.Det...

Måske dig..

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-06-15 19:12

En af vore venner har lige købt en Dacia og er godt tilfreds,
men det er jo en østeuropæisk bil fra Rumænien,
så hvordan med service og reservedele?

Hendes veninde har, modsat, lige købt en UP, en mindre og dyrere tysk bil.

Men måske bevarer den vesteuropæiske bil bedre handelsværdien,
når den engang skal udskiftes? Noget man også bør overveje...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-06-15 21:22

Efter de danske bilimportørers statestik,har Dacia solgt i år indtil første juni 1.368 stk.

www.bilimp.dk/statistics/index.asp

Jeg har også set flere her i Thy.
Dacia mener jeg stadigvæk er en Renault datterselskab. Så mon ikke de har hånd i hanke,med kvaliteten. Allerede tilbage i 1960`erne,kopierede de Renault modeller. Såsom R4-R8-R10 og R12.
Muligvis endnu flere.

Der bygges også Dacia i Syd Amerika.

Så jo,jeg turde såmænd godt at købe en Dacia,hvis jeg ikke var så fa`ens Opel gal.

M.

Kommentar
Fra : carlsen6

Dato : 22-06-15 13:50

du kan roligt købe .... gå eventuelt ind på daciaclub.dk på facebook...masser af oplysninger erfaringer osv...kører selv dacia logan er ovenud tilfreds...
tc