/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
nyt login fra firefox på windows
Fra : warrior
Vist : 406 gange
50 point
Dato : 20-06-15 10:42

Sådan lyder lyder teksten på en mail jeg har modtaget. Afsender google. (no-replay@accounts.google.com
Jeg har trykket på linket og fik så beskeden om, at min mailadresse nu bruges til at logge ind med.
Jeg er usikker på hvad det er, og har skiftet mailpasword. Men er det nok?

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 60 point
Dato : 20-06-15 10:48

Garanteret ja - det havde såmænd sikkert ikke været nødvendigt, de svindlere finder på så mange sjove krumspring for at få sagesløse menesker til at klikke på et link.

Godkendelse af svar
Fra : warrior

Dato : 21-06-15 12:26

Tak for svaret marken84.