/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Firefox fryser
Fra : Niederhof
Vist : 466 gange
500 point
Dato : 18-06-15 21:00

Firefox fryser jævnligt, når jeg har flere faner åbne.
Hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 18-06-15 21:30

Prøv at bruge Chrome i stedet.

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 500 point
Dato : 18-06-15 22:31

Firefox er den hurtigste af dem,jeg har prøvet. Men jeg har også prøvet at den fryser,for lang tid siden. Meget kan klares ved at deaktivere Plugins, eller nulstille Firefox.

Deaktiver plugins: CTRL + Shift + A. Jeg har kun de to øverste åbnet. Resten deaktiveret. Men man må prøve sig frem.

Nulstil Firefox: Menu knap (3 bjælker øverst til højre) Klik nederst på ? tegn. > Teknisk information > øverst til højre klik på `Nulstil Firefox`.

Endelig kan du se på "Tilføjelser",om der er noget der skal slås væk: CTRL +SHIFT + A. Se øverst.

Min nuværende version af Firefox er: Firefox Setup Stub 38.0.1.exe

M.

Godkendelse af svar
Fra : Niederhof

Dato : 18-06-15 23:07

Det virker.
Tak for svaret Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-06-15 10:08

Selv tak. Min erfaring er,at Firefox kræver lidt tilvænning. (Sådan er det jo med det meste) Så bliver man glad for den. Her kan man skrive med andre brugere:

http://mozilladanmark.dk/faahjaelp/firefox/

Vh. M.