/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Bauditz eller von Bauditz
Fra : ACvB0915
Vist : 468 gange
20 point
Dato : 17-06-15 10:15

Nogen som ved noget jeg ikke ved om min familie

Kommentar
Fra : netop

Dato : 17-06-15 10:24

Sikkert...

Kommentar
Fra : ACvB0915

Dato : 17-06-15 10:43

Tja, det var da en meget oplysende kommentar fra Netop. Det var nogen billige points du scorede der.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 17-06-15 10:43

Hvad med at slå op på krak.dk eller degulesider.dk ?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 17-06-15 10:44

Vi ved jo heller ikke, hvad du ved om din familie, så hvorledes skal vi svare på forskellen?

Kommentar
Fra : ACvB0915

Dato : 17-06-15 10:46

Tror du ikke det er forsøgt - jeg søger ikke DET JEG VED, men det jeg IKKE VED.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 17-06-15 10:48

Når vi ikke ved, hvad du ved, hvordan skal vi så kunne fortælle dig lige præcist det, du IKKE VED?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-06-15 10:49

Hvordan hulen kan nogen vide hvad du ved og hvad det er du gerne vil vide?

Kom lige ind i kampen kammerat

Kommentar
Fra : ACvB0915

Dato : 17-06-15 10:50

Dette her fører direkte til afdelingen for spøg og skæmt. gaht

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 17-06-15 10:53

Du har jo selv startet det

Kommentar
Fra : ACvB0915

Dato : 17-06-15 10:57

Hvor langt er der til månen?
Ja men hvilken måne?
osc.
Jeg regnede med at der var en smule fornuft bagved, men der er åbenbart ingen der har interesser i seriøsitet
Jeg er IKKE med mere!!! Glem det. 40 minutter i selskab med jer er mere end nok

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 17-06-15 11:01

Ja, bliv bare pigesur

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-06-15 11:07

Hvor meget seriøsitet synes du selv du har lagt for dagen ACvB0915?

Hvis du har et oprigtigt ønske om at blive taget seriøst, må du da i det mindste stille et seriøst spørgsmål som er til at besvare...

Kan kun gentage hvad jeg har skrevet før:

Hvordan hulen kan nogen vide hvad du ved og hvad det er du gerne vil vide?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-06-15 12:19

Citat
Tror du ikke det er forsøgt - jeg søger ikke DET JEG VED, men det jeg IKKE VED.

Citat
Når vi ikke ved, hvad du ved, hvordan skal vi så kunne fortælle dig lige præcist det, du IKKE VED?

Go`da`mand økseskaft. Hvad er højst, Rundetårn eller tordenskrald.

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-06-15 14:48

Hvad er højst, Rundetårn eller tordenskrald...............................de er lige høje om morgenen.

Bauditz eller von Bauditz - det kan være at nogle af familiemedlemmerne har smidt det von væk.

Men her er de vist alle sammen, tilbage fra 1326 https://search.yahoo.com/search;_ylt=A0LEVxuqa4FV1NUAv5el87UF;_ylc=X1MDOTU4MTA0NjkEX3IDMgRmcgNhbHRhdmlzdGEEZ3ByaWQDBG5fcnNsdAMwBG5fc3VnZwMwBG9yaWdpbgNzZWFyY2gueWFob28uY29tBHBvcwMwBHBxc3RyAwRwcXN0cmwDBHFzdHJsAzExBHF1ZXJ5A3ZvbiBCYXVkaXR6BHRfc3RtcAMxNDM0NTQ1MDc1?p=von+Bauditz&fr=altavista&fr2=sb-top-search&iscqry=

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-06-15 14:55
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-06-15 15:23

Et tredje alternativ kunne jo være van Bauditz, altså hollandsk,
men endelsen tz tyder på det modsatte, at i stammer fra Østeuropa,
måske den tysk talende del af Polen: Schlesien eller Østpreussen, eller?

Kender du slet ikke nogen ældre slægtninge, der ved hvor I stammer fra??

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-06-15 15:31

Prøv at spørge her:

Ejerforeningen Sophus Bauditz Vej 12

Hjortskov Advokatfirma, Hellerupvej 31,
2900 Hellerup

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-06-15 15:45

Her er der 16 Bauditz, som du kan spørge:

http://www.krak.dk/person/resultat/bauditz

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-06-15 15:53

Noget tyder på at I stammer fra Plön i Holsten,

https://da.wikipedia.org/wiki/Carl_Bauditz

nok kun en mellemstation, efter udvandring fra Østeuropa til Hertugdømmerne?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 17-06-15 16:39
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-06-15 16:39

I stammer fra Østtyskland, syd for Berlin i Nærheden af Dresden.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-06-15 16:42

Så kan vi vist ikke komme det nærmere:

http://bauditz.com/

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 17-06-15 16:43
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-06-15 12:49

Tror vedkommende blev sur
Citat
Jeg er IKKE med mere!!! Glem det. 40 minutter i selskab med jer er mere end nok

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-06-15 14:44

Hvis ens egen intellekt, ikke helt modsvarer hjælpernes, er det jo en nem måde at trække sig ud,ved at spille fornærmet. Har selv brugt samme kneb Dog ikke på Kandu...så vidt vides.

Jeg tror nu ikke Kandu har lidt det store "tab",ved at ACvB0915 igen forsvinder ud i glemsel.
En kort karriere:

Medlemsdato : 17-06-2015
Seneste login : 17-06-2015

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-06-15 14:48

Glemte li`e:

Den første betingelse for at få en brugelig svar,er vel at man formår at stille spørgsmålet.

M.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 19-06-15 18:29

Citat
Tja, det var da en meget oplysende kommentar fra Netop. Det var nogen billige points du scorede der.

Dem har jeg da ikke set noget til