/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Huawei y 550
Fra : preb1944
Vist : 509 gange
100 point
Dato : 16-06-15 14:34

Jeg håber at få hjælp med følgende spørgsmål.
Jeg har fået lagt ringetone ind under ringetone for telefon.Alt OK.
Jeg har senere end punkt der hedder standard meddelelsestone.Her vil jeg godt have andre ind en dem som følger med telefonen.Har på tidl.telefon haft noget musik.
Jeg har fået lagt nogle ringetoner m.m ind på musik jeg gerne vil have lagt ind på meddelsestone.Hvordan.
Evt.tak for hjælp hilsen Preben

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-06-15 16:45

Tror ikke du kan gøre det, da de medfølgende toner er af speciel format - ved ikke om det hedder en data fil, men ikke almindelige MP3 filer.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-06-15 17:11

Er det android system der er på tlf, så sæt den til pc med usb kabel, når den så dukker op i stifinder kan du kigge efter en mappe der hedder notifications, der kopiere du dine toner/musik ind i.

Nu skulle de så gerne dukke op så du kan vælge dem!

Er det til alarmer så find mappen alarm og gem toner/musik der

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-06-15 19:39

Citat
Er det android system der er på tlf, så sæt den til pc med usb kabel

Mapperne er der, har ikke selv prøvet det - men sikke da en omvej, hvad er der ellers galt med at bruge knappen neden under? ringetone../ = lokalt

Ellers gå ind i dine kontakter og vælg ringtone til de enkelte brugere.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 16-06-15 20:10

Citat
Mapperne er der, har ikke selv prøvet det - men sikke da en omvej,

Ja det er det da nok, men skal du ha' andre lyde skal de være i de mapper!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-06-15 20:19

Citat
Ja det er det da nok, men skal du ha' andre lyde skal de være i de mapper!

Nu er jeg ikke den der lige frem? gider at høre på andet end en ´båd/ damefløjt´ hvis der er noget til mig, men ellers har jeg haft en hidsig MC til at vågne mig ved opkald.

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 17-06-15 11:39

Tak for svaret Klaudi.-og mig selv.
Det er lykkedes for mig med jeres hjælp at få det til at fungerer.Tak

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-06-15 20:06

velbekomme