/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Politikernes teleselskab?
Fra : Stine95
Vist : 548 gange
68 point
Dato : 12-06-15 08:56

Jeg prøver at finde ud af hvad teleselskab eller underafdeling kaldes som politikerne bruger. Det skulle være et eller andet top sikret halløj.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 12-06-15 09:37

Tør man spørge hvad du skal bruge den oplysning til?

Kommentar
Fra : Stine95

Dato : 12-06-15 09:59

Haha.. Ikke til noget. Diskuterede det bare med nogen

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-06-15 10:18

Spørg PET.

M.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-06-15 10:31

Spørg Anker Boye, Odense. Han bruger åbenbart telefonen noget flittigt når han er på ferie i Tyrkiet.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-06-15 10:35

Citat
Spørg Anker Boye, Odense.

Det var TDC

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-06-15 15:26
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-06-15 15:34

ROLIG NU...!

Citat
Huawei afviser, at der er grund til at frygte for sikkerheden omkring selskabets ansatte hos TDC i Danmark.

Derfor er vi vant til at arbejde tæt sammen med kunder og regeringer for at sikre, at vi har den bedste cybersikkerhed, ..

Således også her i Danmark, hvor vi har en rigtig god aftale med Center for Cybersikkerhed og TDC..

Australien og USA har tidligere blacklistet Huawei, af frygt for at den kinesiske stat eller andre aktører kan anvende Huaweis netværk til cyber-spionage.

Huawei .. afviser, at der er grund til bekymring.

Kan du garantere, at der ikke foregår noget hos jer her i Danmark, som man bør være bekymret for?

- Jeg kan i hvert fald garantere, at vi har styr på vores ting, og at vi gør alt, hvad der står i vores magt for at leve op til den aftale, som vi har..

Meget betryggende Alt er i de bedste hænder ...sov godt ..sinilluarit
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-06-15 15:47

Lidt 'morsommere' ville det være; hvis en eller anden 'vaks' journalist gad at bore lidt i hvilke ydelser div. partier får stillet 'gratis' til rådighed i form af:

1.) Host (Webserver)
2.) Driftsteknikere
3.) Programmører
4.) CEO specialister
5.) Grafikere
7.) Redaktør medarbejdere (..i gamle dage kaldet : Tasteoperatører ! ..eller 'huldamer' )

..og især samtidig fik oplyst 'markedsprisen' på selvsamme arbejde
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 12-06-15 22:06

Citat
4.) CEO specialister

Mon ikke du mener SEO specialister
Jeg syntes vi skal tilføje "Smarte reklamefolk" til listen for at gøre hjemmesiden komplet.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 34 point
Dato : 14-06-15 15:32
Godkendelse af svar
Fra : Stine95

Dato : 19-07-15 21:28

Tak for svaret katekismus.