/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Mosebaek
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 501 gange
500 point
Dato : 09-06-15 19:21

Tak for god værkstedshumor. Du får først 300 og derefter 200 = 500 påinger

Mvh.
Tommy.

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 510 point
Dato : 09-06-15 19:39

Selv tak,Tommy.

Vi må jo prøve på at klamre os til humoren,i disse for vort land,så vanskelig tider.

Vh. M.

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 09-06-15 20:19

Tak for svaret Mosebaek - og god valgkamp.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-06-15 18:11

Nemlig - kære Mosebaek! Når jeg ser Pape, Uffe og Simon tone frem på skærmen, får jeg nemlig lyst til at kaste noget gennem det store stuevindue. Det har ikke noget med deres specielle observans ( rimer forresten på svans ) at gøre ( den kom bare flyvende ud af det blå), men når jeg forsøger at lytte til deres ævl, får jeg det meget dårligt.

Den eneste jeg kan holde ud at se på, er den små blondine fra Enhedslisten; men det er nok fordi jeg forestiller mig ting, som slet ikke har noget at gøre med hendes politiske observans men med kornblomster og valmuer og millionertrillioner af myggestik på ballerne..
AK ja.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-06-15 18:16

Og når talen/skriveriet handler om barmfagre unge/yngre quinder, så ender det som regel med den rene og skære dybsindighed hos undertegnede - hvorefter jeg pr. automatik finder den absolut smukkeste danske vise frem. Den serverer den rene og skære længsel på et lerfad.

https://www.youtube.com/user/jensfredborg

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-06-15 18:20

Nej, nej, nej!!

OK - en smuk lille sag, men det er denne her som får mig til at tænke på en nøgen, lyshåret, krøllet og "tøs" på en eng.

https://www.youtube.com/watch?v=uyxrKM0flpQ