/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Stald lampe sokkel
Fra : boje1904
Vist : 744 gange
100 point
Dato : 05-06-15 11:36

JEg vil gerne have nogle lamper til haven som skal bestå af en kuppel lampe. Nogen som ved hvor man kan købe soklen til kuppel lampe løs. Den hedder også en stald lampe, og er den type som blev brugt som belysning i badeværelser omkring 50'erne.
Grunden til jeg skal lave det selv er at jeg skal bruge ca 50 stk i plast (grunden salt i luften) og de skal kun være 50 cm høje, dette er ikke muligt at få pt?

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 05-06-15 12:00

Kan købes i alle byggemarkeder og her:
https://www.greenline.dk/k/belysning-lamper/diverse-belysning-30/diverse-belysning/p/loftarmatur-e27
Det er værre hvis de kun må være 50 mm høje

/Janus

Accepteret svar
Fra : vic200

Modtaget 100 point
Dato : 05-06-15 16:42

Er det denne type du tænker på:

http://www.el-fix.dk/?Vare=132-47&Kat=BELYSNING&VgrId=386

vic200

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-06-15 20:24

Citat
de skal kun være 50 cm høje,

Måske du kunne vise et billede af hvad du tænker på.

Godkendelse af svar
Fra : boje1904

Dato : 06-06-15 09:12

Tak for svaret vic200. Det er nøjagtig det som jeg søger. Den er så billig at jeg kan købe færdige lamper og modificerer dem. Endnu engang tak.