/ Forside/ Interesser / Rejser / Timesharing / Spørgsmål
10  mcloud 40
Udleje værelse til turister - hvordan?
Fra : cristian2
Vist : 560 gange
40 point
Dato : 02-06-15 20:59

Jeg overvejer at leje et værelse ud til turister. Hvordan får man overblik over hvem man kan udleje igennem?
Jeg er stødt på: airbnb, booking.com, net-bb.dk/Bed-Breakfast, copenhagenbedandbreakfast.

1. Er der andre gode?
2. Hvem er bedst?
3. Hvad er fordele og ulemper ved de forskellige bureauer?
4. Skal man vælge et enkelt bureau eller kan man udleje gennem flere?
5. Er der andet man skal være opmærksom på?

Tak for hjælpen!

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 50 point
Dato : 02-06-15 21:42

Her, hvor vi bor, sætter man bare et skilt op ude ved vejen: Gendarmstien:

"Værelser, Zimmer, Rooms"

Ved ikke om det hjælper, der hvor du bor, og vi bliver hver dag bombarderet med tilbud fra
booking.com, hotels.com og et par stykker mere.

Kender ikke til effekten på nettet, men prøv at spørge dit lokale turist bureau...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-06-15 22:06

Husk Skat.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 02-06-15 22:22

De første kr. 21.700 er skattefrie.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-06-15 22:24

Citat
De første kr. 21.700 er skattefrie.

Så skal jeg have min ´garage´ udlejet.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 02-06-15 22:26

Gå bare i gang

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 03-06-15 08:04

Der findes en avis Tyskland som hedder "Quoka",det er lidt a,la DBA,der kan man annoncere gratis,prøv det,så tror jeg du får mange henvendelser,kniber det med det tyske,hjælper jeg gerne.

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 03-06-15 20:17

Hejsa,

Yderst relevant for mange i denne "sommertid" og tak fra mig for din info. omahexen. Det kan blive aktuelt for mig også da vi har 70 m2 "tilovers" som bare langsom bliver fyldt med alverdens ting

;-Bluesky

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 14-07-15 10:42

Tak for svaret svendgiversen.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-07-15 11:13

Selv tak