/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
"Jokertegn"
Fra : yearhouse
Vist : 444 gange
100 point
Dato : 30-05-15 23:24

Jeg vil til at se, hvor mange billeder jeg har på både extern og intern disk.
Jeg kunne godt tænke mig at søge ALLE jpeg filer, men hvordan skriver jeg det i søgefeltet.?
Er det noget med
-jpeg
.jpeg
*jpeg

eller hvordan?

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 30-05-15 23:31

Nede i stifinder skriver jeg " jpeg " uden ekstra tegn og så kommer der noget op og nederst står der " se flere " eller noget der ligner tryk på dette og se hvad der sker!
mvh
MV2

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 31-05-15 09:44

Du skal nu nok skrive *.jpg
Det er ikke mange programmer der skriver .jpeg!

Vil du søge på begge endelser så skriv *.jpg,*.jpeg

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 31-05-15 09:46

Men hvis du ved hvor dine billeder ligger er det vel ikke nødvendigt at søge dem. Så er det blot at markere dem alle med ctrl+a så kan du se hvor mange der er.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 31-05-15 11:38

Og husk så også .bmp .png .gif .raw og alle de andre billedformater

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 31-05-15 13:54

Tak for svaret Klaudi. Det var lige det jeg efterlyste

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-05-15 14:52

velbekomme