/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Slette alt ipad????
Fra : jalagi
Vist : 565 gange
300 point
Dato : 23-05-15 18:52

Hej .Har en ipad som skal skifte ejer.Hvad gør jeg ??Skal jeg slette alt ? bliver den så som den var da jeg købte den altså den software ios 7, jeg har den opdateret nu til iso 8,3 Kan den nye ejer så gå ind og opdatere til iso 8,3 igen??? Det kan nok ikke skjules at det er noget som jeg ikke har forstand på ??Hilsen Anette

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 310 point
Dato : 23-05-15 18:58

Hvad skal jeg gøre, før jeg sælger eller forærer min iPhone, iPad eller iPod touch væk?
https://support.apple.com/da-dk/HT201351

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-05-15 19:00

iOS: Betydningen af "Slet alt indhold og indstillinger"
https://support.apple.com/da-dk/HT201274

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-05-15 19:00

Min søn har lånt mig sin iPhone 4 opdateret til 4s
Jeg har nulstillet den i indstillinger > generelt > nulstil
Jeg valgte alt og den har stadig "4s" med ios7

Så det gør din måske også.

Det der jo forsvinder er ekstra indstallerede programmer og alle indstillinger.
De betalte programmer kan ikke genhentes med den nye "konto" (xxx@icloud.com)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-05-15 19:02

Husk også telefoner og tablets
Det er ikke kun stationære og bærbare computere, der kræver grundig datarensning, inden de lander i fremmede hænder. Det samme gælder for smartphones og tablet-pc'er. På en iPhone eller iPad med iOS kan du fjerne alle personlige data i ’Indstillinger’ ved at vælge ’Nulstil’ og ’Slet alt indhold og indstillinger’.
http://politiken.dk/forbrugogliv/digitalt/digitaltguider/ECE2240651/saadan-sletter-du-dine-data-ordentligt-inden-du-saelger-din-telefon/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-05-15 20:42

Gendan hele telefonen - alt burde være slettet:
https://www.youtube.com/watch?v=yGt4k4nuGtk

Hvis ikke du gør det, så gør køber det helt sikkert, da der kan være rester af dine programmer der ´lytter´ med ved den nye ejer - så ikke bare et spørgmål om at SÆLGE, men lige så meget når man køber BRUGT.

Godkendelse af svar
Fra : jalagi

Dato : 24-05-15 00:09

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-05-15 09:29

velbekomme