/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Drikke-aloevera
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 234 gange
100 point
Dato : 22-05-15 11:32

Er der nogen, som har erfaring med drikke-aloevera i forbindelse med uren hud? Har hørt, at det skulle rense kroppen indefra.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-05-15 12:19

Ja der er jo ikke den ting man ikke kan få kureret hvis man tror nok på det...

Hvis det virkelig var så revolutionerende, var det sikkert meget mere udbredt.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-05-15 21:47

Nej, men vi har gode erfaringer med at smøre det på den belastede hud,
så drik det ikke, køb det som hudbalsam og smør det på den urene hud,
langt mere effektivt end at drikke det, måske med uønskede bivirkninger?

Hvordan skulle et plante ekstrat kunne rense din hud indefra, ren overtro,
som når min kone har et stykke "indpakket" sæbe med under dynen,
og også uldsokker på, begge skulle hjælpe mod krampe om natten...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-05-15 10:38

Citat
hjælpe mod krampe om natten

Jeg tager 2 "kinin" tabletter lige inden jeg går i seng......................................det hjælper, og jeg er på ingen måde behandlingsovertroisk.

Sorry - det var lige et sidespring.

Annuller spørgsmålet
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 27-05-15 21:25

Jeg gik ud fra, at læsere af kategorien "alternativ behandling" var bare lidt positivt stemt for netop alternativ behandling. Men nej, kun negative svar, som at alternativ behandling er ren heksekunst.