/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
når chrome browser bliver lukket ned,
Fra : svendmogensen
Vist : 425 gange
50 point
Dato : 22-05-15 10:36

Jeg har skiftet til Chrome browser, når jeg lukker ned kommer jeg ikke til skrivebordet, men skal klikke nogle gange. Jeg kan selvfølgelig skifte tilbage til exlorer, men der må være en der ved mere om indstillinger end jeg, vedrørende Chrome Browser

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-05-15 12:22

Citat
når jeg lukker ned kommer jeg ikke til skrivebordet

Hvordan lukker du ned og hvor kommer du så hen?

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 22-05-15 14:47

Jeg lukker ned, for at komme til skrivebordet. klikker på stjernen i øve højre hjørne

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 50 point
Dato : 22-05-15 16:51

Du skal klikke på X i øverste højre hjørne!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-05-15 16:53

Hvidt kryds på rød baggrund!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-05-15 14:12

Hvis din mus er sat til at dobbelt klikke i stedet for enkelt klik, kan det være derfor.

Godkendelse af svar
Fra : svendmogensen

Dato : 24-05-15 18:46

Tak for svaret marken84.