/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
HJÆLP! OUTLOOK EXPRESS 6.0
Fra : mrjazz1973
Vist : 305 gange
20 point
Dato : 19-06-03 16:50

jeg har problemer med at åbne vedhæftede filer. Når jeg vil åbne/gemme filen, kan jeg ikke få adgang til den. Der står blot: OE removed access to the following unsafe attachments in yor mail... Jeg har slået alt virusscanning fra.... er der nogen der kan hjælpe????

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 30 point
Dato : 19-06-03 17:01

Hej mrjazz1973

Åbn din outlook express
Vælg fanen funktioner
Vælg indstillinger
Vælg fanen sikkerhed
Fjern flueben,der hvor der står
Tillad ikke vedhæftede filer,der muligvis kan indeholde virus,gemmes eller åbnes

Mvh Brian

Godkendelse af svar
Fra : mrjazz1973

Dato : 19-06-03 17:57

Så vil jeg bare lige sige tak for svaret, for det virkede sgu. Men aner bare ikke lige hvordan den funktion er blevet aktiveret.....

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 19-06-03 18:32

Den er aktiveret som standard når man installerer programmet. Hver gang jeg selv formaterer og geninstallerer harddisken, må jeg ind og rette de små flueben rundt omkring.