/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Photofiltre - gratis eller hva?
Fra : ingelein
Vist : 463 gange
50 point
Dato : 18-05-15 21:33

Hej
Jeg har haft Photofiltre som et gratis program i flere år. Nu har jeg ved opgraderingen installeret det påny, men må have fået fat i en anden version, som udløber efter 30 dage.
Hvilken version er sikrest at downloade hvorfra?
Ingelein

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 50 point
Dato : 18-05-15 23:06
Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 18-05-15 23:48

Citat
Hvilken version er sikrest at downloade hvorfra?

Det sikreste vil altid være at hente det fra producentens egen side (eller der hvor producenten selv linker til), du ved aldrig hvad andre tilføjer til installationen.
Du er nok kommet til at installere Photofiltre Studio X som koster penge, freeware versionen hedder Photofiltre 7

http://photofiltre.free.fr/frames_en.htm

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 19-05-15 07:52

Den blive automatisk til gratis versionen når de 30 dages prøvetid udløber!
Så nogle funktioner ikke virker!
Du behøver ikke gøre noget, hvis du kan nøjes med den gratis version!

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 31-05-15 19:51

Tak for svaret marken84.